🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم هایت واقعن یک شعر فوق العاده است (غزل ترکیبی)

(ثبت: 278) آذر 6, 1394 
چشم هایت واقعن یک شعر فوق العاده است (غزل ترکیبی)

گرچه احساست پر از گلبرگ های ســــــــاده است
چشم هایت واقعن یک شعر فوق العـــــــــاده است

تا نگاهم میکنی احســـــــاس من گـــــــــل می کند
موج موهایت به جان آسمـــــــان افتـــــــــاده است

من پرستو می شوم هرشب غــزل می خـــــــوانمت
آسمان من به چشمان شمـــــــــــــــا دل داده است

پای دریا را به شعــــــرم میکشی با خنــــــــده هات
سرو حتا پشت پلک عاشقــــــــــــــــان آزاده است

ساده می آیی ولی باران هــــــوایت کـــــــرده است
موج موهایت به دوش مثنوی افتـــــــــــــاده است

طعم شبنم هـــــــــــا بیابان را پریشـــــــان می کند
رقص گندم زار آهو را غزلخــــــــــــــــــوان می کند

موج گندمزارها احســـــاس باران خـــــــورده است
بی تو حتا آسمــــــــــــان ایل من افســـــــرده است

کوچ فصل پنجمی از حرکت چشمــــــــــــان توست
جاده مصراع بلند شعر هــــــــــــــــــای مرده است

پشت پرچین نگاهت شاعــــــــــــــری از جنس آب
توی نقاشی چشمت دست شایـــــــــــد برده است

حرمت ایلم به چشمان شمــــــــــــــا وابسته است
گرچه باد ســــــــــــــــــرد پائیزی تو را آزرده است

«خواستم بر بر سفره اش یک بوســــه مهمانم کند
گفت من شرمنده ام قبل از تو مهمان خورده است»

نظرها 10 
  1. سلام بر کاکای خوبم

    بسیار زیبا و دلنشین سرودی قشنگ بید

    درود

    • جابر ترمک

      آذر 8, 1394

      درود جناب جمشید نژاد عزیز 

      از لطف و بزرگواری تان ممنونم

  2. سلام و درود بر استاد عزیزم

    می آموزن در محضرتان

    چقد زیبا و دلنشین بود

    دلمریزاد 

    • جابر ترمک

      آذر 8, 1394

      درود بانو تیموریان عزیز 

      از لطف و نگاه شما سپاسگزارم 

      ممنونم 

  3. پویا نبی زاده

    آذر 7, 1394

    سلام استاد

    غزل ها و اشعار زیبایتان را همیشه با ذوق می خوانم

    خیلی دوست دارم تعابیر زیبا و باران خورده شما را

    سپاس از اینکه هستیو می نگارید

    • جابر ترمک

      آذر 8, 1394

      درود جناب نبی زاده گرامی 

      از لطف و بزرگواری تان ممنونم 

  4. نگار حسن زاده

    آذر 8, 1394

    درود بر شما

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

    • جابر ترمک

      آذر 8, 1394

      درود و عرض ادب و ارادت بانوی بزرگوار 

      از لطف و بزرگواری تان سپاسمندم

  5. طارق خراسانی

    آذر 10, 1394

    سلام و بس درود بر حضرت استاد ترمک عزیز

    مدتی  تهران نبودم و ترمیم ساختمانی در شمال را داشتم که به فضل الهی تمام شد و بر گشتم تهران

    در مکتب شما چون گذشته می آموزم.

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………………….

  6. درود و سلام بر شما استاد بسیار  بسیسار  روان و گیر ا واثر بخش است طیب الله  احسنت بکم