🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه میشود…

(ثبت: 224687) اردیبهشت 14, 1399 

 

و باز هم شب

و باز هم نبودنت

و باز هم دلی که برای داشتنت آرام و قرار ندارد

مگر نگفتی میمانی

پس چه شد؟

با کدام حرفم ناراحت شدی

و از من و دل عاشقم رنجیدی

رنجیدی؟

حالا بگو ببینم ساعت صفر عاشقی چه میشود؟

شب بخیر گفتن چه میشود؟

صبح بخیر گفتن چه؟

مراقب خودت باش چه؟

رسیدی خبر بده چه؟

و چه ، چه های دیگری که هر کدام در هر روز

تکرار و تکرار شدند تا وابسته شدیم بهم

بیا و تکلیف این چند تا چه را مشخص کن

اصلا بگذریم از این حرفها

بیا و عاشقم باش

چه میشود

چه میشود منو تو بار دیگر مال هم باشیم

با همان حد و مرزهای از قبل تعیین شده…

چ ه م ی ش و د…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا