🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کابوس ماهی‌تابه!

(ثبت: 2023) تیر 30, 1395 
کابوس ماهی‌تابه!

هوالمحبوب 

این ماهی کوچک، 

در حوض نقاشی ،

کابوس ماهیتابه می بیند!

نسیم محمدجانی 

از مجموعه سه گانی « کی آفتابی می شوی باران؟» نشر اریترین

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):