🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کبوترهای خونین بال

(ثبت: 3377) بهمن 26, 1395 

شهیدان فصل سبز سرنوشتند
شهیدان ساکن کوی بهشتند

کبوترهای خونین بال عاشق
که پیغام رهایی را نوشتند
 

نظرها 14 
  1. مهران اسدپور

    بهمن 26, 1395

    درود بر شما …

  2. پرستوها
    عاشق نمیشوند
    با بهار می آیند و
    با خزان میروند
    شهیدان ساکنان بهشتند وعنده ربهم یرزقون آنان را چه نیاز است بر پرستو بودن .که فنا فی الله هستند .پرستو کنایه از پرواز است . ولی شهیدان حتی پا هم نمیخواهند چون حتی یک لحظه نمیخواهند از خدا جدا شوند . ازرهروان عشق هستند چون همچنان رهروند راستی ما چقدر پیام رهاییشان را خواندیم وبه کار بستیم ؟؟؟؟؟اندیشه تان همچنان سبز

  3. علیرضا حکیم

    بهمن 27, 1395

    درود بر شما 

    پرستو ، کبوتر نماد پروازند  نماد آنهایی که پرواز را بر ماندن ترجیح دادند

    حضورتان سبز

  4. علیرضا آیت اللهی

    بهمن 27, 1395

    احسنت به این زیبا سرائی

    اجرکم من الله

    توفیقتان افزون

    • علیرضا حکیم

      بهمن 28, 1395

      سلام استاد گرانقدر

      سپاسگزارم از حضور سبزتان

      سلامت و پاینده باشید

  5. طارق خراسانی

    بهمن 27, 1395

    سلام و درود

    قلم توانای تان ستودنی ست

    جاودان باد نام و یاد شهدای گرانقدر

    در پناه خدا

    • علیرضا حکیم

      بهمن 28, 1395

      درود بر استاد طارق گرامی

      سپاسگزارم از لطف و حضور ارزشمندتان

  6. نگار حسن زاده

    بهمن 27, 1395

    درود بر شما

    زیبا بود

    موفق باشید

    • علیرضا حکیم

      بهمن 28, 1395

      درودها بر شما خانم حسن زاده 

      سپاس فراوان

  7. درود بر شما .

  8. سلام وعرض ارادت

    زیبا سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا