🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلاغ

(ثبت: 257146) اسفند 20, 1401 

 

زبان کلاغ هارا
میفهمی؟
وقتی خبرها را
روی دست هایشان
مخابره میکنند
شاخه های درختی
فرش شان نمیشود

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اسفند 20, 1401

    درود بر شما
    صبحتون بخیر و شادی 🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    اسفند 20, 1401

    سلام

    خیلی زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

  3. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 20, 1401

    درود بر شما گلبانوی عزیز
    ❤️❤️🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا