🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کمند

(ثبت: 253849) آذر 20, 1401 
کمند

 

در دل سوخته ام جز هوس روی تو نیست
دیده را میلی بجز دیدن ابروی تو نیست

پای در دام تو بنهادم و می دانستم
این کَمند جز ز سر نرگس گیسوی تو نیست

دل فرهاد وشم در پی عشقی شیرین
آمد و دید که آن جز به سر کوی تو نیست

حُسن یوسف به رُخَت داری و خوب می دانم
دیده ای نیست که روشن ز گل و بوی تو نیست

چشم شبگرد چنین محو تماشای شماست
چیست این گر ز سر غمزه ی جادوی تو نیست

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ماه 97

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 20, 1401

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    بازم از شعر پاکتان بهره مند شدم

    با احساس شرودید

    زنده باشید به مهر

    💐🍃🙏👏👏👏🌹❤️

  2. استاد ارجمند
    ادیب فرزانه
    شرمنده بذل محبت شما هستم
    سپاس بی کران

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا