🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه به کوچه

(ثبت: 882) اسفند 4, 1394 

نمی روم به خویشتن ،خویِ تو  می کشد مرا           

ساحلِ موج گیرِ تو، سویِ تو می کشد مرا                               

پُرشده از تو باورم ،در غزلت شناورم

ای گلِ  نرگسِ سحر، بویِ تو می کشدمرا

ازهمه جا بر یده ام ،دیده یِ خود ، ندیده ام              

تا بکجایِ ناکجا ، رویِ تو می کشد  مرا

رو شده زیرِ پرده ام، نه  زنده ام نه مرده ام             

رفته توانِ رفتنم،مویِ تو می کشد   مرا

گرسرِ  آب می روم ، یا   به سراب   می روم              

شُرشُر آبِ تشنه ی، جوی تو می کشد مرا              

خسته شدم به رهگذر، خاک شدم به پایِ در            

کوچه به کوچه می دوم ،کویِ تومی کشد مرا

 پایم اگر به راه نیست ،  رفتنم اشتباه نیست             

به هرچه خیره می شوم سویِ تو می کشد مرا