🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا ده

(ثبت: 262895) مرداد 25, 1402 

 

غزلی تازه بگویم ز تو من یاد کنم
یاد شیرین تو را در دل فرهاد کنم

محنت آباد دل غمزده ی عاشق را
مژده ی وصل دهم یکسره آباد کنم

مرغ دل در قفس سینه اسیر است عزیز
به سر کوی شما از قفس آزاد کنم

همه شب تا به سحر زمزمه کردم از عشق
وقت آن است که از عشق تو فریاد کنم

کیمیا کهنه شده قصه ی عشاق قدیم
نوبت آن شده از عشق تو ایراد کنم

عکس روی مَهَت افتاده به آیینه ی جام
غزلی تازه بگویم ز تو من یاد کنم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 25, 1402

    سلام و درود بر شما

    • ماه بانوی سرزمینم
      شاعر ارجمند
      سلام و درود
      خوشحالم که مورد پسند واقع شده است
      هر چند می دانم زیبا خوانده اید و زیبا دیده اید
      سپاس

  2. فیروزه سمیعی

    مرداد 25, 1402

    درودتان باد جناب استاد شرعی ادیب گرانقدر 🌞

    دلنشین و زیبا سروده اید و موزون 🌱🌹☘️
    زنده باد👏👏👏👏💯
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • مهر بانوی سرزمینم
      شاعر فرهیخته
      سلام و درود
      به مهر خواندید
      و زیبا نگاشتید
      سپاس

  3. طارق خراسانی

    مرداد 26, 1402

    سلام‌ بر جناب شبگرد

    غزل روان ‌زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • استاد ارجمند
      ادیب فرهیخته
      سلام و درود
      خدا را شاکرم که نگاه مهر بزرگانی شما بر من هست .
      به مهر خواندید
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا