🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا هشت

(ثبت: 262893) مرداد 23, 1402 

 

خسته تر از خسته به در می زنم
مرغ شباهنگم و پر می زنم

( زردی این چهره ی بی رنگ را
رنگ ز خوناب جگر می زنم )

خشک شده چشمه ی اشکم ولی
زخم به این دیده ی تر می زنم

تا که به دست آورم این کیمیا
دست به این سیر و سفر می زنم

نیست وصال تو به اقبال من
حکم قضا را به قدر می زنم

گوش فلک پر شده از ناله ام
بانگ به آوای قمر می زنم

در شب شبگرد سپیده نزد
رنگ شبم را به سحر می زنم

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 23, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

    • ماه بانوی سرزمینم
      شاعر ارجمند و ادیب
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شد.
      سپاس از محبت شما

  2. فیروزه سمیعی

    مرداد 23, 1402

    درودتان باد جناب استاد شرعی ادیب گرانقدر 🌞
    غزل ارجمند و فراز مندی از قلم نابتان خواندم دلنشین 🌺🌸🍀🥀

    🌸خسته تر از خسته به در می زنم
    مرغ شباهنگم و پر می زنم🌸

    زنده باد 👏👏👏💯
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

  3. سیامک عشقعلی

    مرداد 23, 1402

    بسیار زیبا و دلنشین مرحبا ✔️💜💜💜🌷

    • سیامک جان عشقعلی
      بذل محبت کرددید و پیام پر مهرتان موجب شادی دل شد .
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا