🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا پنج

(ثبت: 262611) مرداد 14, 1402 

 

ای دختر مَه پاره ی افتاده بر بام
از عشق پاکت نازنین دل گشته بد نام

چیزی طمع از لذت دنیا ندارم
جز با تو بودن تا بگیرم از تو من کام

ای قبله گاه هر نماز صبح و شامم
دل بر طواف روی ماهت بسته احرام

دین و دل از ما برده ای یغما و دیدم
من در صف عشاق تو صد شیخ و خاخام

حدی برای وصف عشقت در سرم نیست
کوچک شده پیش نگاهت علم ارقام

باد صبا از خاک کویش توتیایی
باز آور و جان مرا بستان به انعام

ای کیمیا در عشوه و ناز و ملاحت
شبگرد از عشق تو شد رسوا سرانجام

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مرداد 14, 1402

    شبگرد عزیز
    ایشالا خودم برات آستین بالا بزنم و برم خواستگاری کیمیا خاتون

    • دوست خوبم
      مهرداد نازنین
      محبت شما بر من اثبات شده است
      مهرداد جان از شما خواهش می کنم دست نوشته هایم را با دقت نظر مضاعف ملاحظه بفرمایید زیرا که در اوزان بسیار ضعیف هستم و مساعدت شما باعث ماندگاری بیشتر این نوشته ها خواهد شد
      دست بوس شما هستم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا