🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا چهارده

(ثبت: 263133) مرداد 31, 1402 

 

تصاحب کن به زیبایی ، همه شعر و غزل ها را
که شیرین کرده وصف تو ، همه قند و عسل ها را

بتاب ای ماه عالمتاب ، که روشن می کند رویت
نه تنها خانه ی دل را ، که هم قصر امل ها را

میان عقل و دل بانو ، ستیزی سخت بر پا شد
بیا کوتاه کن عمر همه جنگ و جدل ها را

بزن سنگ محک ما را ، که عشق ناب من بینی
جدا کن زین همه عاشق ، صنم بابا شمل ها را

دلم از کیمیای عشق ، خلوص تازه پیدا کرد
جدا کن با نگاه مهر ، شبی اصل و بدل ها را

به شعر شاعر شبگرد ، که وصف روی تو دارد
تصاحب کن به زیبایی ، همه شعر و غزل ها را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 31, 1402

    سلام
    عالی

    • ماه بانوی سرزمینم
      سلام و درود
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان قرار گرفته است
      سپاس

    • سلام و درود
      این روزها پیام های پر مهرتان موجب دلگرمی من است
      سپاس از این همه لطف
      مهرتان ماندگار

  2. فیروزه سمیعی

    مرداد 31, 1402

    درودتان باد جناب استاد شرعی ادیب گرانقدر🌞
    بسیار دلنشین و موزون و زیبا سروده اید ✨🌺
    زنده باد 👏👏👏👏💯🌸

    نویسا مانید وسبز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • ماه بانوی سرزمینم
      سلام و درود
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است
      شاد باش و دیر زی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا