🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلوبند

(ثبت: 3512) اسفند 10, 1395 

شهامت از وجودش موج می زد
لطافت ازسجودش موج می زد

گلوبندش به سائل داد آن روز
سخاوت هم ز جودش موج می زد

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 11, 1395

    سلام و عرض تسلیت بر ادیب چیره دست و توانا

    حضرت استاد حکیم.

    اجر شما با منظور اثر

    در پناه خدا

    • علیرضا حکیم

      اسفند 12, 1395

      درود ها بر شماجناب استاد طارق عزیز

      با سپاس فراوان و عرض تسلیت خدمت شما و دیگر شعرای سایت

      سالم و شاد باشید

  2. جلال پورسلیمانی

    اسفند 12, 1395

    درود بر شما و عرض تسلیت جناب حکیم

    پایدار باشید و شاعر بمانید

    • علیرضا حکیم

      اسفند 12, 1395

      درود و هزاران سپاس جناب سلیمانی عزیز

  3. محمدجواد منوچهری

    اسفند 12, 1395

    سلام وعرض تسلیت

    درود بر شما

    بسیار زیبا

    شاعریتان مستدام

  4. محمدرضا جعفری

    اسفند 12, 1395

    درود گرانقدر…………اجرتان با بی بی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا س …….

    • علیرضا حکیم

      اسفند 12, 1395

      سلام سپاس بزرگوار

      محبت کردید ایام فاطمیه بر شما هم تسلیت باد

  5. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 12, 1395

    درود بر شما جناب حکیم ارجمند

    بسیار زیبا سروده اید

    شهادت حضرت زهرا (س) بر شما تسلیت باد

  6. درودها

    بسیار زیبا سرودید

  7. سیدعلی مجیدی

    اسفند 14, 1395

    زیباست

    پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا