🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گوشه ی بازار

(ثبت: 253856) آذر 23, 1401 
گوشه ی بازار

 

در سینه دلم از غَمَت ای یار گرفته
آری ز غَمَت این دل بیمار گرفته

در بستر خود همدم هجران تو هستم
در سینه دلم از غَمَت ای یار گرفته

تا مونس دل اشک روان از نِگَهَم شد
آگه شدم از اینکه دل زار گرفته

تنها شده چون یوسف گمگشته ته چاه
وقتی که دلم گوشه ی بازار گرفته

هر چشم به من خیره نظر می کند و من
از حُزن دلم در همه انظار گرفته

شبگردم و بی خواب تر از هر شب دیگر
از بس که دل از مردُم بیدار گرفته

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ماه 97

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 23, 1401

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    زیبا و با احساس ناب سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید

    💐🌿🙏👏👏👏🌹❤️

  2. طلعت خیاط پیشه

    آذر 23, 1401

    درود جناب شرعی
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا