🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاغی دوست داشتنی

(ثبت: 251057) شهریور 20, 1401 
یاغی دوست داشتنی

تقدیم به ورزشکار و هنرمند دوست داشتنی مرحوم علی انصاریان

 

رفته ای ، غم زَده ام ، بُغض گلوگیر شده
دُورم و هر چه به سویت بدوم دیر شده

به خدا داغ جوان از همه جان می گیرد
مادرت از غم تو بار دگر پیر شده

این زمین عرصه ی جولان تو شهباز نبود
این سیه روی به پایت غُل و زنجیر شده

خنده های نَمَکینت که زُداید غم را
تا اَبَد نقش دل و خاطر تصویر شده

مهر تو در دل ماست یاغی دوست داشتنی
عشق تو در دل و جان همه تکثیر شده

بعد تو شعر همه مرثیه های محض است
شعر شبگرد ببین ناله ی شبگیر شده

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    شهریور 20, 1401

    سلام روحشان شاد

  2. عظیمه ایرانپور

    شهریور 20, 1401

    درود بر شما
    روحشون شاد و قرین رحمت الهی
    مصرع اول بیت پنجم از وزن خارج شده🌿

  3. فریبا نوری

    شهریور 20, 1401

    بعد تو شعر همه مرثیه های محض است
    شعر شبگرد ببین ناله ی شبگیر شده

    درود
    ارادتی خالصانه و زیباست
    به انسانی که چنین بود
    🌷🌷🌷

  4. آرمان پرناک

    شهریور 20, 1401

    درود بیکران بر شما
    روحشان شاد و یادشان گرامی
    🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا