🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاقوت

(ثبت: 252917) آبان 21, 1401 

 

بُگذار ببینم رخ چون ماه تو را من
ای حُسن تو بر دیده ی عشاق مبرهن

ترسم که دهم جان به تماشای نگاهت
چون گشته رُخت با دو تا یاقوت مزین

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آبان ماه 98

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):