🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک مرد ، یک راه بلند

(ثبت: 256668) اسفند 7, 1401 
یک مرد ، یک راه بلند

 

اشکی چکید از چشمی و یک گونه تر شد
پایی به راهی رفت و عشقی بی ثمر شد

یک آسمان ابری و بغضی شکسته
باران گرفت و اشک مردی مستتر شد

یک پنجره شد باز و گیسویی پریشان
از شاخه های نسترن آشفته تر شد

یک مرد ، یک راه بلند و بغض و تردید
یک سایه از مردی که آن شب در به در شد

دنبال سایه چشم های دختری رفت
اشکی چکید از چشمی و یک گونه تر شد

ابر دوتا چشم سیه تا صبح بارید
یک شهر از داغ غم شبگرد خبر شد

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اسفند 7, 1401

    درودبرشما جناب شرعی عزیزوارجمند
    غزل زیبائی‌ست .
    دستمریزاد.
    به نظرم دربیت دوم مصراع اول
    (که) سهوا ازقلم اقتاده است.
    موفق وپویا باشید.
    🌺🌺🌺

    • استاد ارجمندم
      جناب یغمایی عزیز
      سپاس از دقت نظرتان
      سپاس از محبت شما
      خوشحالم که مورد پسند واقع شد .

  2. طارق خراسانی

    اسفند 7, 1401

    سلام.

    دلتنگتان بودم

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرهیخته
      لایق این همه لطف نیستم
      پایان سال است و گرفتاری های خاص خودش
      که به دعای شما بزرگان بر طرف خواهد شد
      دست بوستان هستم
      سایه ی مهرتان بی خزان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا