🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 Oh my God

(ثبت: 3338) بهمن 21, 1395 

چقدر شیک !

چقدر ناز !

چقدر احساس !

چقدر دانش !

چقدر به به !

چقدرThanks  !

چقدر Oh my God  !

آهای کمپین !

آهای هورا !