🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گم کن خودت را …

(ثبت: 220110) دی 6, 1398 

 


دنیا خلاصه می شود گاهی

در بغض سنگینی فروخورده

در گریه های بی امان شب

آغوش خالی ی زنی مرده

گاهی حواسم نیست رفتی وَ

در استکانت چای می ریزم

تنها شدن تقدیر شاعرهاست

من امتداد زرد پائیزم

خو کرده ام با لرزش دستم

با میز و دفتر، کاغذ و خودکار

گاهی که تنها می شوم انگار

می بینمت در سایه و دیوار

جا مانده از تو آتشی خاموش

چیزی شبیه نعش بی جانی

ناباورانه می رسی از راه

در خواب هم پیشم نمی مانی

باید فراموشت کنم بی شک

باید نباشم لحظه ی آخر

باید تو را در خود بمیرانم

باید فراموشم کنی دیگر

دیشب تو را محکم بغل کردم

با قاب عکست مدّتی مُردم

هی مشت کوبیدم به آغوشم

خود را چنان در خون خود خوردم

در من زنی خالی شده از تو

طی کرده ایّام نقاهت را

زاییده شعری بر تن کوچه

حالا بپوشان این فضاحت را

به گریه های بعد تو لعنت

اصلا به چشمانت، به من لعنت

حالا که می خواهی برو اصلا

بر دکمه ی پیراهنت لعنت

گم کن خودت را از تن شعرم

عطر تنت را از تنم بردار

جز شاعری راهی ندارم پس

گم کن خودت را از در و دیوار

 

سمانه تیموریان (آسمان)

5 دی ماه 1398

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. سلام بر سمانه عزیز
    لحظات تلخ و شیرینی با چهارپاره های زیبایت داشتم
    وقتی می آیی نمیدانم چرا غم هایم را فراموش می کنم
    ممنون از حضورت
    ذر پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

    • عرض سلام و ارادت
      ممنون استاد عزیزم. لطف دارید
      برقرار باشید همیشه 💐💐

  2. دی 6, 1398

    بسیار زیباست
    💐💐💐💐💐

  3. علی معصومی

    دی 6, 1398

    درود ها بانو

    🌿👏👏👏👏👏

  4. با سلام و درود خدمت شما
    شعر زیبایی بود
    خصوصا این بیت

    تنها شدن تقدیر شاعرهاست

    من امتداد زرد پائیزم
    🌹🌹🌹🌹🌹

  5. درود بانو تیموری عزیز
    عاشقانه ای تلخ و پرگلایه اما خواندنی و زیبا
    قلمتان نویسا
    شاعر بمانید و
    برقرار باشید به مهر🌷🌷🌷

  6. درودها
    چه لذتی میبرم از اینهمه هنرمندی و شاعرانگی
    واقعا زیباست…
    احسنت به این قلم توانا
    در پناه حق

    • عرض سلام
      به مهر می خوانید
      پایدار باشید جناب نعمت پور گرامی 🌷💐💐

  7. مرداد 29, 1400

    درود بانو. بسیار دلنشین بود🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا