🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مصطفی مروج همدانی
مصطفی مروج همدانی

ساقی

مصطفی مروج همدانی 20 اردیبهشت 1403

 

به باده وضو کرده ام به تاک ها افطار

خوانش: 11

سپاس: 1

 

در عالَم ما , عالِم و دیوانه یکی ست

خوانش: 16

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

امروز فضای همهمه خود جوش است

خوانش: 23

سپاس: 1

 

در محفل ما تظاهراتی برپاست

رباعی

خوانش: 13

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

پیداست که عقل و داد بند است و اسیر

خوانش: 17

سپاس: 1

 

روزگاران هم گذشت , آگه نگردیدم ز خود

خوانش: 14

سپاس: 1

 

هر که می آید به الفاظی چرند دم می زند

خوانش: 24

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

از خار و خس زمینیان , خون شد دل

خوانش: 22

سپاس: 2

 

جمله باعورا و قارون , در کنار یکدگر

خوانش: 21

سپاس: 1

 

فردا که مرا به داد خواهی ببرند

خوانش: 35

سپاس: 2

 

در بین پرنده های عاشق به زمان خاک شدم

خوانش: 25

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

همه گوشواره ی گوش

خوانش: 23

سپاس: 1

 

ما که جدی نمی گیریم

خوانش: 31

سپاس: 1

 

پشت این مغازه ها

خوانش: 30

سپاس: 1

 

کاش می شد یک شهید از حال خود حرفی زند

خوانش: 29

سپاس: 2

 

خاویار را چه کسی خورد و نگفت ؟

خوانش: 33

سپاس: 1

مصطفی مروج همدانی

بازی

مصطفی مروج همدانی 04 اردیبهشت 1403

 

بر چرخ و فلک نشسته بودیم همه

خوانش: 21

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

بچه ها رفتند , باران را ببار

خوانش: 36

سپاس: 2

مصطفی مروج همدانی

کویر

مصطفی مروج همدانی 02 اردیبهشت 1403

 

یک کویر و اینهمه زندان ِسرد

خوانش: 24

سپاس: 1

مصطفی مروج همدانی

دنیا 4

مصطفی مروج همدانی 01 اردیبهشت 1403

 

گفته بودند که سرتاسر این برکه خُم است

خوانش: 23

سپاس: 1