🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بخش ۱۵ – اشارة الی ختمیته صلی الله علیه و سلم

(ثبت: 161163)

خاتم الانبیاء و الرسل است

دیگران همچو جزو و او چو کل است

از پی او رسول دیگر نیست

بعد ازو هیچ کس پیمبر نیست

چون در آخر زمان به قول رسول

کند از آسمان مسیح نزول

پیرو دین و شرع او باشد

تابع اصل و فرع او باشد

دین همین شرع و دین او داند

همه کس را به دین او خواند

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا