🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بخش ۲۰ – اشارت به آنکه کتاب الله قدیم است

(ثبت: 161168)

چون کتاب خدا کلام خداست

از صفات کلام بنده جداست

مکن از حق کران چو معتزلی

لایزالیش دان و لم یزلی

حرف و صوتی که نو به نو حادث

می شود نیست چون دو آن لابث

باشد آن پیش عقل خرده شناس

مر کلام قدیم را چو لباس

دمبدم گر شود لباس بدل

شخص صاحب لباس را چه خلل

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا