🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بخش ۵ – اشارت به حیات

(ثبت: 161153)

از صفاتش یکی حیات آمد

که امام همه صفات آمد

نه حیاتش به روح و نفس و تن است

بلکه او زنده هم به خویشتن است

او به خود زنده ایست پاینده

زندگان دگر به او زنده

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا