🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

جواب پدر : پدر گفتش زهی شهوت پرستی

(ثبت: 181303)

پدر گفتش زهی شهوت پرستی

که از شهوت پرستی مست مستی

دل مردی که قید فرج باشد

همه نقد وجودش خرج باشد

ولی هر زن که او مردانه آمد

ازین شهوت بکل بیگانه آمد

چنان کان زن که از شوهر جدا شد

سر مردان درگاه خدا شد

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا