🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

در بیان چارچیز که از عطاهای خداست : چارچیز است از عطاهای کریم

(ثبت: 186964)

چارچیز است از عطاهای کریم

با تو گویم یادگیرش ای سلیم

فرض حق اول بجای آوردنست

والدین از خویش راضی کردنست

حکم دیگر چیست با شیطان جهاد

چارمش نیکی بخلق نامراد

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا