🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

دوبیتی شمارهٔ ۲۷۶ : بدام دلبری دل مبتلا بی

(ثبت: 160879)

بدام دلبری دل مبتلا بی

که هجرانش بلا وصلش بلا بی

درین ویرانه دل جز خون ندیدم

نه دل گویی که دشت کربلا بی

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا