🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

دوبیتی شمارهٔ ۳۳۳ : مسلسل زلف بر رخ ریته دیری

(ثبت: 160936)

مسلسل زلف بر رخ ریته دیری

گل و سنبل بهم آمیته دیری

پریشان چون کری زلف دو تا را

بهر تاری دلی آویته دیری

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا