🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۱۰۱۵ : ای سودائی برو پی سودا باش

(ثبت: 200148)

ای سودائی برو پی سودا باش

در صورت شیدای دلت شیدا باش

با سایهٔ خود ز خوی خود در جنگی

خود سایهٔ تست خصم تو، تنها باش

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا