🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۱۹۱ : شبها ز غمت ستم کشم باید بود

(ثبت: 160350)

شبها ز غمت ستم کشم باید بود

وز محنت تو بر آتشم باید بود

پس روز دگر تا پی غم کور کنم

با این همه ناخوشی خوشم باید بود

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا