🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۳۵۱ : جانا لبم از شراب غم خشک مکن

(ثبت: 160510)

جانا لبم از شراب غم خشک مکن

چشمم ز سرشک هیچ دم خشک مکن

در عشق گران رکاب صبری داری

زنهار نمد زین ستم خشک مکن

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا