🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخر قصه

(ثبت: 253378) آذر 3, 1401 
آخر قصه

 

آخر قصه همین بود و حکایت کرده
قصه ی عشق همین بود و روایت کرده

قصه ی رفتن تو نُقل همه مجلس هاست
دلم از غُصه به این قِصه شکایت کرده

ساقی ارمنی پیر چه دادت امشب
بر من مست نگاهت چه عنایت کرده

به لبانم که تَرَک خورده شبی بوسه بزَن
که سَحَرگاه همان روز دُعایت کرده

گوش کن بانگ اذان است موذن گوید
زود برخیز که اینگونه صدایت کرده

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
شهریور ماه 98

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 10 
  1. درود
    قصه ی عشق همین بود و حکایت کرده.
    پیشنهاد میکنم فیلم سینمایی قصه ی عشق (لاو استوری) محصول ۱۹۷۰ را اگر هرکسی ندیده است یک بار تماشا کند
    و در موسیقی تکرار نشدنی آن فیلم این شعر را هم با خود زمزمه کند.🌺

    • مجید جا قلیچ خانی
      سلام و سپاس
      سپاس به خاطر همه ی محبت هایی که به من داری .

  2. جواد مهدی پور

    آذر 3, 1401

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    شعر زیبایی از شما خواندم

    پیروز باشید به مهر

    💐🌿🙏🙏👏👏👏👏🌹

  3. درود بر شما زیبا سروده اید
    💐💐💐🌿

  4. فریبا نوری

    آذر 3, 1401

    ساقی ارمنی پیر چه دادت امشب
    بر من مست نگاهت چه عنایت کرده

    درودها جناب شبگرد گرانقدر
    🌷🍃🌷

    • ادیب فرزانه
      ماه بانوی سرزمینم
      سپاس از لطف و محبت شما
      پیام های شما موجب دلگرمی من است
      سپاس

  5. زهرا آهن

    آذر 3, 1401

    درود بر شما جناب شبگرد

    میهمان سروده‌ی زیبایتان بودم

    چشمه ذوقتان همواره جوشان

    در پناه خدا🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا