🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزادی

(ثبت: 267287) بهمن 5, 1402 

 

خسته از این همه ننگ
خسته از این همه جنگ
خسته از این همه بیداد و فساد

به کدامین گلشن
به کدامین گلزار
می توان سایه ی آرامش یافت

زِ کدامین قفس و مرغ اسیر
می توان نغمه یِ آزادی شنید ؟!

من به دنبال همان جوجه کبوتر هستم
که به نوک شاخه یِ زیتون دارد

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 5, 1402

    من به دنبال همان جوجه کبوتر هستم
    که به نوک شاخه یِ زیتون دارد

    سلام‌بر دوست نازنینم
    جناب شبگرد

    میلاد مولای متقیان‌ امیر مومنان و روز پدر و مرد را به آن شاعر عزیز پاک تبریک عرض می کنم .

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏👏🌹🌱

    • ادیب ارجمتد
      استاد بزرگوارم
      حقیقتا با انکه برای خودم شیرین بود فکر نمی کردم چنگی به دل اهل ادب بزند و منتظر نقدی بودم .
      می دانم خالی از نقص نبوده و چون همیشه به مهر خوانده اید .
      شاد باش و دیر زی

  2. حمید گیوه چیان

    بهمن 5, 1402

    درود بر شما
    روزتان مبارک👏👏👏👏

    • شاعر ارجمند
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است .
      سپاس از مهر و محبت شما
      سپاس

  3. پانته‌ آ عسکری

    بهمن 5, 1402

    ☀️ميلاد مظهر عدالت و‌ شجاعت، پشت و پناه مظلومان حضرت اميرالمؤمنين
    علی عليه السلام، روز بزرگداشت مقام پدر و روز مرد بر شما مبارک باد،🌹

    درودهای بی پایان شاعر ارجمند جناب آقای محمد رضا شرعی و تشکر فراوان بابت انتشار این اثر بسیار زیبا🙏
    🍃🌸🍃

    • ماه بانوی سرزمینم
      شاعر فرهیخته
      پیام پر از مهحبت شما موجب سرور و شادی دلم شد
      بی شک به مهر خواندید
      مهرتان ماندگار

  4. علی میلادی

    بهمن 7, 1402

    عالی ❤️🌹👏

  5. شاعر جوان و دوست داشتنی
    سپاس از مهر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا