🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آفتاب

(ثبت: 257072) اسفند 18, 1401 
آفتاب

مثل آفتاب
تاب میبری از دلم
عشق نگاه توست
به اضافه لبخند شدن
یعنی آشوب انار
یک لحظه بیا
با یلدا

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 18, 1401

    مثل آفتاب بدرخشید
    سلام و درود تان

  2. مهدی سیدحسینی

    اسفند 18, 1401

    درود خانم هاشمی
    پاینده باشید 🌹🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 18, 1401

    درود بر شما
    ❤️🌸❤️

  4. سلام و درود
    زیبا بود
    موفق باشید .

  5. مسعود آزادبخت

    اسفند 18, 1401

    سلام و احترام مهربانوی ادیب
    زیبا بود
    جسارتا آشوب انار ،،،معنای تعریف شده ای ندارد و حاوی تصویر نیست
    کمی در ارتباط عمودی مخاطب گم می شود
    جسارتم را ببخشید
    سبز باشید و مانا
    🌹🌹🌹

    • فاضله هاشمی

      اسفند 18, 1401

      سلام منظور ترکیدن انارهست سپاسگزارم 🙏🙏

  6. طارق خراسانی

    اسفند 18, 1401

    سلام و درود
    ترکیب زیبای آشوب انار تا ابد متعلق به دخترم فاضله هاشمی ست
    درود ها بر شما
    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  7. غلامحسین جمعی

    اسفند 18, 1401

    مثل آفتاب
    تاب میبری از دلم
    عشق نگاه توست
    به اضافه لبخند شدن

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته وبزرگوارم

    دستمریزاد عزیز زیبا و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا