🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوای اشک

(ثبت: 255010) دی 25, 1401 

 

باز شبُ و بغضُ غمِ هجر یار
باز من و دیده یِ چشم انتظار

یک شب مهتابی و آوای اشک
قصه یِ دلدادگی و حال زار

کوه غم و تیشه یِ فرهاد کُش
دلشده ای چشم به راه نگار

نقش رخی بر در و دیوار دل
حک شده است بی غرض و اختیار

شعبده ای نیست در این کار عشق
عشق بود معجزه یِ روزگار

ناله یِ تو زمزمه یِ عشق بود
ای نَفَسَت گرم و سرت بی قرار

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ماه 89

 

 

 

نظرها 10 
  1. سلام و درود تان
    بسیار زیبااما غزل تان بویژه در آغاز، موضوعی غمگنانه دارد اما با وزنی شاد از کار در آمده است.در کل، زیبا سروده اید. درودتان 🌿🌷🌷🌷🌿

    • محمد علی جان رضاپور
      سلام ودرود
      سپاس بی حد و نهایت از این همه لطف که بر من داری
      خوشحالم که به دلتان نشسته است.
      مهرتان ماندگار

  2. طارق خراسانی

    دی 25, 1401

    سلام و درود

    غزلی روان و زیبا از شما خواندم
    عالی ست

    ناله یِ تو زمزمه یِ عشق بود
    ای نَفَسَت گرم و دلت بی قرار

    در پناه خدا….. 🌿👏👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

    • ادیب ارجمند
      شاعر فرهیخته
      پیام های شما موجب شادی و دلگرمی من است
      نمره گرفتن از اساتیدی چون شما ، باعث افتخار است
      سپاس که لطف خود را دریغ نمی کنید .
      سپاس

  3. صفا یغمایی

    دی 25, 1401

    درودجناب شبگرد عزیز
    عالی ودوست داشتنی.
    🌺🌺🌺

  4. درود و عرض ادب جناب شرعی. غزلی زیباست. لدت بردم از رقص قلمتان.
    انشاالله بر وفق مراد بگردد روزگار.
    تقدیمی اینجانب:
    این غزل و آن قلم زرنگار
    عطر خوشایند دهد بی شمار
    زندگیت توام و سرشار عشق
    خوش بوَدت حال و شب و روزگار
    🌻💙💙💚💙💙🌻

    • شاعر ارجمند و فرهیخته
      جناب وحدتی نازنین
      سلام و درود
      مثل همیشه بذل محبت کردید
      تقدیمی گرابهای شما را روی چشم می گذارم
      لایق این همه محبت نیستم
      بی شک دست نوشته هایم سیاه مشقی جهت تمرین پیش شما اساتید است
      مهرتان ماندگار

  5. جواد مهدی پور

    دی 25, 1401

    درود بر شما جناب استاد شرعی عزیز

    زیبا ست

    بازم از اثر قشنگتان لذت بردم

    عالی سرودید

    💐🙏👏👏👏👏
    شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا