🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیات قرآن

(ثبت: 258765) اردیبهشت 3, 1402 

 

دریای چشمانت ابری ز باران است
بغضی فرو مانده آغاز طوفان است

شد پیکری سنگی آیینه در دستت
اندوه تنهایی ترفند ِ شیطان است

گفتی طراوت را بر شانه می بردند
آنجا که پاییزی گسترده دامان است

دیگر ز جا ماندن هرگز مگو شعری
راکد شدن در خود آغاز ِپایان است

هر جا زمستان شد تسلیم ِ روییدن
آنجا بهاری نو مهمان ِ بستان است

در شوق ِپروازی بالی بزن بر خیز
جاری بر این دنیا آیات ِ قرآن است

گم کرده دستانت حس ِ تعاون را
من با تو ما باشیم دنیا گلستان است

 

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 3, 1402

    در شوق ِپروازی بالی بزن بر خیز
    جاری بر این دنیا آیات ِ قرآن است

    گم کرده دستانت حس ِ تعاون را
    من با تو ما باشیم دنیا گلستان است

    سلام و درود بر طلعت خدا

    غزل بسیار زیبا و دلنشینی ست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 3, 1402

      استاد ارجمند جناب طارق
      از حضور پر مهرتان سپاسگزارم
      در پناه عشق خدا از هر گزندی در امان باشید
      🌺🌹🌺🌹🌺🌹💐🌿🍃

  2. معین حجت

    اردیبهشت 3, 1402

    سلام و عرض ارادت بانو خیاط پیشه گرامی …
    از خوانش سروده ای به این زیبایی، لذت بردم، سپاس از شما بابت اشتراک گذاری این چکامه دلنشین …🙏👏💐

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 3, 1402

      جناب معین حجت
      از حضور گرم شما ممنونم
      قلمتان سبز و دلتان بهاری باد
      💐🌿🌹💐🌿🌹💐🌿🍃

  3. ابراهیم حاج محمّدی

    اردیبهشت 3, 1402

    درودا و مرحبا 🌹🙏🙏🙏طاعات و عبادات قبول و عید فطر مبارک

    • طلعت خیاط پیشه

      اردیبهشت 3, 1402

      استاد ارجمند جناب حاج محمدی
      از لطف شما یک دنیا سپاسگزارم.
      در پناه خدا پاینده باشید.
      🙏🌺🌺🌸🙏🌺🌸💐🌿🍃

  4. علی معصومی

    اردیبهشت 4, 1402

    درودها بر شما
    🍃🌺🍃🌺🌿

    بسیار زیباست

  5. محمدعلی افضلی

    اردیبهشت 4, 1402

    دریای چشمانت ابری ز باران است
    بغضی فرو مانده آغاز طوفان است

    شد پیکری سنگی آیینه در دستت
    اندوه تنهایی ترفند ِ شیطان است
    ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
    درودتان مهربانوی عزیز..
    عالی سرودید
    شاد باشید
    🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌸🌸🌸🌺🌷🌷🌷

  6. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    اردیبهشت 4, 1402

    مهربانوی سرزمینم
    شاعر فرهیخته
    چون همیشه زیبا بود و دلنشین
    بماند به یادگار
    مهرتان ماندگار

  7. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 5, 1402

    سلام عرض ادب
    هزاران درود بر بانو خیاط پیشه
    زیبا قلم و عزیز
    دستمریزاد لذت بردم

  8. علی زمان خانمحمدی

    اردیبهشت 5, 1402

    درودهایتان باد ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

  9. پروانه آجورلو

    اردیبهشت 6, 1402

    درود بانو
    زیبا و دلنشین
    👌🌹

  10. سیمین حیدریان

    اردیبهشت 9, 1402

    درودها مهربانوی گرامی 👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا