🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اتفاقن بیت آخر شد فدایش گل پری

(ثبت: 1477) اردیبهشت 26, 1395 
اتفاقن بیت آخر شد فدایش گل پری

روی غم خط می زند با خنده هایش گل پری 
طاقتم را می برد شوق صــــــدایش گل پری

می نشینم بغض ها را می نویســــــم با غزل 
در دلم جــــــــــا می گذارد رد پایش گل پری 

مردم آبادی شعـــــــــــــــــرم تصور می کنند 
دختری را با همــــــــه ناز و ادایش گل پری 

خان خبر دارد که در قشـــلاق طوفان می کند 
گاه گاهی با دل دیوانه هـــــــــایش گل پری ؟

باز می رقصد ته چـــــــــــــادر سیاه شعر من 
لای گیسوهای ناز و دلـــــــــــربایش گل پری 

جای پای خنده اش در شعر من جا مانده است 
اتفاقن بیت آخر شــــــــــــــــد فدایش گل پری

واژه ها را جابجــــــــــــــا کردم ولی دیدم نشد 
باز خالی می کنم
در شعـــــــر
جایش گل پری 

جابر ترمک