🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اثر

(ثبت: 255921) بهمن 16, 1401 

 

دلبر این اشک که ریخت از بغل چشم ترم
خود گواه است که هست از غم عشقت اثرم

برقع از روی بِنِه جلوه ای در شامم کُن
که شب هر شب ز سر بام تو را می نگرم

محمد رضا شرعی
شبگرد
دی ماه 89

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 16, 1401

    سلام بر جناب شبگرد عزیز

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  2. نسرین حسینی

    بهمن 18, 1401

    درودها برشما جناب شبگرد ارجمند
    قلمتون مانا 🌺🌺💚💚

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا