🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسلیمےِ عشق

(ثبت: 259373) اردیبهشت 18, 1402 
اسلیمےِ عشق

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

گُلستان خواندم و خورشیدِ پندے

مرا فرمود با طبـــــعِ بلنــــدے

بہ‌غیر از راستے درخواستے نیست

اگر بر راهِ سعــــدی پایبنــــدے

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ــــــــــــــــــــــ