🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک غزل

(ثبت: 6989) آبان 9, 1397 
اشک غزل

 

وقتی سکوت  ِ فاصله بال و پرم شکست

طغیان   ِ بی کسی  کمر   ِ باورم شکست

چون مرغ  ِ بی قرار ِبه طوفان رسیده ای

در انفجار  ِ صاعقه  پا   تا  سرم شکست

دریای  بی قرار  ِ  دلم  زوزه   می کشید

در موج ِموج  ِظلمت ِغم  پیکرم شکست

مثل  ِ مرور  ِ  کوچ   ِپرستوی  گم  شده

بغض ِهراس ِپنجره  در بسترم  شکست

گفتم شبی  به  بزم ِغزل  جرعه  می زنم

دیدم قلم  نگفته  سخن  ساغرم شکست

وقتی   چمن   بشوق ِ  بهاری   دگر  تپید

آمد خزان  و  شاخه ی نیلوفرم  شکست

امشب  طلا  به  خون  ِجگر می کند  وضو

اشک  ِ غزل بهانه ی چشم   ِترم شکست

 

طلعت خیاط پیشه(طلای کرمانی)

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. موسی عباسی مقدم

    آبان 9, 1397

    سلام بانو طلعت پیشه گرامی زیبا بود

  2. مازیار نژادیان

    آبان 9, 1397

    درودها بانوی گرامی

    غزلی جلیل و زیبا رو از قلم فهموی شما خواندم

    امید که هماره باشید و بتابید

  3. مهران اسدپور

    آبان 9, 1397

    درود بر ملکه ی زیباسرای شعر پاک ؛

    سپاس از انتشار این اثر فاخر ، پر احساس و ارزشمند …

    پیوسته باشید و بسرایید به مددِ الهی …

    • طلعت خیاط پیشه

      آبان 10, 1397

      جناب مهران اسد پور 

      از لطف شما سپاسگزارم

      مقدمتان گلباران

  4. شکیبا درخشانی

    آبان 9, 1397

    درود طلعت بانوجان 

    غزل زیبایی سرائیده اید لذت بردم 

    هزاران گل نثار شعرتان 

  5. محمد فلاح

    شهریور 10, 1398

    سلام سرکار خانم خیاط پیشه استاد بنده
    مدتهای زیادی از شما بی خبر بودم
    شعر زیبایی خواندم
    لطفا با من در تماس باشید به ایمیل شما (ایمیلی که آخرش 17 داشت) پیغامی فرستادم
    با تشکر از شما
    و نیز از مدیریت شعرپاک

  6. اکبر رشنو

    فروردین 5, 1400

    سلام و درود
    لطفا مطلب مربوط به تدوین کتاب را در آدرس زیر
    http://sherepaak.com/237416/تدوین-کتاب-شعر-شاعران-بر-تر
    مطالعه نمایید و در این راستا شماره تماس و پیشنهادات خود را به
    شماره 09300343854 تلگرام و آیدی akbarchakad@
    و شماره ی واتساپ 09930966119
    اینجانب ارسال فرمایید.

  7. غلامحسین جمعی

    خرداد 16, 1400

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارم سرکارخانم خیاط پیشه

    دستمریزاد عزیز بزرگوار زیبا و دوست داشتنی و صمیمی بود

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  8. نسرین حسینی

    خرداد 20, 1400

    بسیار زیبا بود بانو جانم

    درودها برشما وقلم زیباتون

    مانا باشید 🍃🌺🍃❤❤

  9. اسماعیل علیخانی

    خرداد 24, 1400

    سلام و احسنت بر شما

  10. مدیر سایت

    خرداد 26, 1400

    سلام و درود مهربانوی ارجمند
    لطفا جهت انجام هماهنگی در ارتباط با تدوین کتاب شاعران برتر
    با جناب آقای رشنو تماس حاصل فرمایید:
    از طریق شماره 09300343854
    تلگرام آیدی akbarchakad@
    واتساپ 09930966119
    سپاسگزارم

  11. سلام شاعرواستادبزرگوار
    قلمتون سبز
    به مهارتی شاعرانتان
    هزاران درودباد
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  12. علی معصومی

    تیر 9, 1400

    سلام بر بانو طلعت پیشه ارجمند
    چه خوب شد که
    آمدی
    چه خوبتر که
    دیدمت
    …با غزلی زیبا
    🌿🌺🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا