🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امشب دوباره …

(ثبت: 259175) اردیبهشت 13, 1402 

 

امشب دوباره این دل ، بهونه تُ می گیره
اگر نیای عزیزم ، امشب دلم میمیره

چند وقته که نخونده ، شعرهای عاشقونه
مثل یه مرغ عاشق ، کنج قفس اسیره

تو سردی زمستون ، یخ کرده دست سردم
بیا که دست گرمت ، دست منو بگیره

زخمی زدی دلم را ، با ناوک نگاهت
بازآ که صید زخمی ، دلبسته ی یه تیره

شبگرد به راه رفته ات ، چشم انتظار نشسته
شب به سحر رسیده ، برگرد که خیلی دیره

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1402

    سلام و درود برزشبگرد عزیز

    ترانه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 13, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌷

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 13, 1402

      ماه بانوی سرزمینم
      ادیب ظریف اندیش
      خدا را شاکرم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است
      سپاس

  3. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 13, 1402

    درود و سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم جناب شرعی
    دستمریزاد عزیز ترانه زیبا و دوست داشتنی است 🙏🙏🙏🌹🌹🌹

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 13, 1402

      استاد ارجمندم
      ادیب فرزانه
      پیام های پرمهرتان را بر روی دیده می گذارم
      دست بوس شما هستم
      سپاس

  4. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 13, 1402

    جناب شرعی ارجمند
    ترانه ای پر شور و زیبا سروده اید
    برگرد که خیلی دیره
    احسنت بر شما
    🙏💐🙏💐💐🙏💐🌿🍃

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 17, 1402

      استاد ارجمند و ادیبم
      شاعر فرهیخته
      بذل محبت شما موجب دلگرمی من است
      سپاس

  5. اردیبهشت 14, 1402

    امشب دوباره دلم هوای تو داره
    بيا پيشم عزيزم ، دوستت دارم بهاره
    امشب دوباره
    چشام گريتو داره

    درود بر شما
    زیباست
    ناخوداگاه ترانه شما را با این ریتم و لحن خوندم
    شعری از نیما خواننده
    موفق باشید🌺

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 17, 1402

      سلام و درود
      هر جور که بر دل یار نشیند نکوست
      سپاس که خواننده ی شعرم بودید .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا