🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظارم

(ثبت: 252915) آبان 20, 1401 
انتظارم

 

تو انتظار من از این دنیا نبودی
تو بیشتر بودی ز حد انتظارم

هر روز دیدار تو و آغوش گرمت
دلداده تر کرده مرا و بی قرارت

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ماه 98

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آبان 20, 1401

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    💐💐💐💐🌿