🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 او پیداست…

(ثبت: 264940) آبان 2, 1402 
او پیداست…

 

در وسعت سبز نگاهش آسمان پیداست
در آسمانش آفتاب مهربان پیداست

در اطلس جغرافیای طرح لبخندش
از هر جهت “آیینه های ناگهان” پیداست

می ایستم در سایه ی شرقی ترین ادراک
آنجا که شهری نور باران بی نشان پیداست

هر لحظه اَز خود در خم یک کوچه پنهانم
او در میان ِ شهر اما همچنان پیداست

اکنون شگفتا موج دلتنگی شگفتا شهر
از عاشقان در هر خیابان کاروان پیداست

این کاروان تا در پناه ِ نور می کوچد
سرتا قدم در شاهراهش  سایبان پیداست

گم می شوم من نیز گرماگرم در جنبش
سمتی که آن خورشید تابستان ِ جان پیداست

نم نم به باور می رسم با قلب بی پندار
در این جزیره چند فصل بی خزان پیداست؟

این خود کدامین ساحل امن است ؟- در هرسوی
پهلو به پهلو موج نا پیدا کران پیداست
::
باید در این گمگشتگی پیدا کنم خود را
آنی که پیدا هست و خواهد بود آن پیداست

 

محمد یزدانی جوینده
* آینه های ناگهان ”
عنوان مجموعه شعری از روانشاد قیصر امین پور

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 2, 1402

    سلام‌ و‌ درود

    غزلی نو‌، زیبا و پر از تصاویر بکر
    از عالی ترین آثار شماست

    در پناه خدا 🌱👌👏👏👏👏👏👏👌🌱

  2. برهان جاوید

    آبان 2, 1402

    درود بر شما استاد یزدانی گرامی
    زیباست و ره دارد سوی قلل لایزال نور و عرفان
    دستمریزاد و افرین
    یادگاری های استاد امین پور واقعا زیبا و خواندنی هستند
    درود بر شما و اندیشه ناب تان

    🌺🌺🌺❤️❤️❤️👏👏👏

  3. سجاد پورخدایار

    آبان 2, 1402

    عالی بود استاد ارجمند👏👏👏👏

  4. علی معصومی

    آبان 2, 1402

    درودها بر جناب یزدانی نازنین
    ♡♡♡♡
    اکنون شگفتا موج دلتنگی شگفتا شهر
    از عاشقان در هر خیابان کاروان پیداست

  5. معین حجت

    آبان 2, 1402

    درود استاد یزدانی…
    دلنشین،روان و فاخر…
    دستمریزاد 👏👏👏💐💐💐

  6. نسرین حسینی

    آبان 4, 1402

    درود برشما جناب یزدانی ارجمند
    زیبا بود
    اکنون شگفتا موج دلتنگی شگفتا شهر
    از عاشقان در هر خیابان کاروان پیداست
    قلمتون ماندگار 🍁🍁🍁

  7. مهدی سیدحسینی

    آبان 5, 1402

    درود بر شما
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

  8. درود و احترام استادان و سروران گرانقدرم دوستان شاعرم در پایگاه ادبی “شعر پاک”
    به مهر خواندید نگاه خطاپوش و گرم شما را می ستایم
    سپاس از حضورتان
    مدیر سایت
    طارق خراسانی
    غزل آرامش
    برهان جاوید
    سجاد پورخدایار
    عباس خوش عمل کاشانی
    طلعت خیاط پیشه
    علی معصومی
    معین حجت
    رضا محمدصالحی
    مهرداد مانا
    نسرین حسینی
    مهدی سیدحسینی و…
    پیروز باشید و پاینده
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹