🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اگر آه من دامنت را بگیرد

(ثبت: 275) آذر 4, 1394 
اگر آه من دامنت را بگیرد

جهــــــــــــان می توانـد تنت را بگیرد
اگر آه مـــــــــــــــــن دامنت را بگیرد

چه سخت است از بخت بد آتش کین
شبی شعلــــــه اش خرمنت را بگیرد

اگر باز روزی زلیخـــــــــــــــــــا بیاید
مبـــــــــــــــادا که پیراهنت را بگیرد

از این درد می ترســــم و حتم دارم
شبی راه برگشتنت را بگیـــــــــــرد

نزن خنجــــــــر عشق را هی به قلبم
کــــــه خون عاقبت گردنت را بگیرد

از این درد بدتر ؟ که تو شــــاه باشی
فریدون بیایــــــــــــد زنت را بگیرد

اگر وضــــــــــــع بر وفق حالت نباشد
تهمـــــــــــــتن شبی بهمنت را بگیرد
جابر ترمک