🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای گل

(ثبت: 240291) تیر 12, 1400 
ای گل

 

ای گل چه کنم سپید مانی با من
از بخت سیاه ِ خود نخوانی با من
یکرنگ تر از تو نیست در لحظه بخند
دیوانه ! نشان به آن نشانی با من
::
گیرم خودم از جهان سرم دیوانه
در چشم تو یک دلاورم دیوانه
یارا به چه قیمتی قبولم داری
باور نکنی ؟ کارگرم دیوانه !
::
کارم چه کسی رصد کند ؟ کارگرم
نازم چه کشند یک عدد کارگرم
خان زاده مرنج _ هر چه گفتم : اَز عشق
عقلم به خودم نمی رسد کارگرم
::
یک بار نگفتمت : شکستی کمرم
قربان ِ قدت بار بیاور ببرم
اما گل سرخ صد پرم شاد بمان
زنبور سیاه نیستم کارگرم

محمد یزدانی

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    تیر 12, 1400

    کارم چه کسی رصد کند ؟ کارگرم
    نازم چه کشند یک عدد کارگرم
    خان زاده مرنج _ هر چه گفتم : اَز عشق
    عقلم به خودم نمی رسد کارگرم

    سلام بر سلطان عشق

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

    • محمد یزدانی

      تیر 13, 1400

      سلام و احترام جناب استاد
      حضور و نظر ارزشمندتان را پاس می دارم

      🌺🌸🌺🌸

  2. امیر جلالی

    تیر 13, 1400

    به گمانم اولین بار است که اثری از شما را می خوانم . افتخاری است ارزشمند و جای تشکر دارد بابت قلم صادق شما که با محوریت عقل هر چند کمی ریتمی سریع داشت لیکن باور پذیر بود و دلنشین .
    بهره بردم نیز
    درود بر شما

    • محمد یزدانی

      تیر 13, 1400

      درودها
      امیر جلالی عزیزصفای وجود و قلمت . خلوتم را به لطف حضور و
      نظر ارزشمندت
      رونق بخشیدی سپاسگزارم

  3. کبری محمدی

    تیر 13, 1400

    سلام
    زیبا قلم زده اید
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمد یزدانی

      تیر 13, 1400

      سلام
      این نظر لطف سرکار عالی است. سپاس🌺

  4. حسن نبی

    تیر 13, 1400

    سلام و عرض ادب خدمت استاد یزدانی عزیز

    بسیار زیبا مثل همیشه ، پاینده باشید و تن درست🌹🙏🏼

    • محمد یزدانی

      تیر 13, 1400

      درود و احترام جناب دوست. حسن نبی عزیز.تنهای شاعر حضورتان برایم غنیمت است سپاسگزارم🌺🌸🌺🌸

  5. مهدی محمدی

    تیر 16, 1400

    درودها استاد
    بسیار زیبا قلم زدین
    تابنده باشید به مهر 🌺

    • محمد یزدانی

      تیر 16, 1400

      سلام و احترام جناب دوست . حضورتان را غنیمت می شمارم .
      سپاسگزارم🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا