🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران

(ثبت: 254328) دی 6, 1401 
باران

 

باز باران بارید
باز باران بارید
چشم من منتظر است
کِی تو را خواهد دید

بِگُشا پنجره را
نَم نَم باران را باید دید
زیر آن باید رفت
تا بگیریم تعمید

نیمه شب آمد و باز
با صدای باران
یاد تو در دل زارم پیچید
خواب از دیده پَرید
عَطَش دیدن تو
در دلم شُعله کِشید
کاش بودی با من
زیر باران سپید

اَبر سُرخ لب تو بارانی است
کاش بِبارَد به لبم
تا فرو بِنشانَد
عطش گرم اُمید

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
اسفند ماه 96

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عرض سلام و صبح بخیر استاد شبگرد گرامی. شعر زیبایتان را چندبار خواندم و بیش از پیش لذت بردم.
    امید که همواره باران عشق بر دل گرمتان ببارد و سیرابتان نماید.
    🥀🌷🍎🌱🌾🌺

  2. زیبا و پر احساس سرودید جناب شرعی گرانقدر
    درود بر شما 🌷🌷🌷

    • ماه بانوی سرزمینم
      پیام شما موجب شادی و دلگرمی بود
      سپاس از مهر بی پایان شما

  3. کاش بودی با من
    زیر باران سپید

    اَبر سُرخ لب تو بارانی است
    کاش بِبارَد به لبم
    تا فرو بِنشانَد
    عطش گرم اُمید

    سلام ودرود

    عاشقانه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرزانه
      خدا می داند خواندن پیام های پر از مهر شما چه شوری در من ایجاد می کند
      سپاس از این همه محبت
      سپاس از این همه مهر

  4. صفا یغمایی

    دی 6, 1401

    درودجناب شبگرد گرامی
    زیبا بود.
    ان‌شاءالله دعای قشنگتان مستجاب خواهدشد.
    زنده و پویا باشید دوست گرامی.
    🌺🌺🌺

    • شاعر فرهیخته
      جناب یغمایی نازنین
      پیام لبریز از مهرتان را خواندم و لذت بردم
      سپاس از بذل محبت شما
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا