🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باید بدانی…

(ثبت: 264511) مهر 17, 1402 

 

من در خیالم با تو در جنگم
اما کنارت با تو یکرنگم
شاید که جنگ با نباید ها
کابوس هر شب بوده، دلسنگم
هر لحظه با خود در خودم تنها
در کوچه های بی تو می لنگم
شاید نیازم دیدنت باشد
باید بفهمی با تو همسنگم
من با نگاهت غرق آرامش
در هر نبودت تاری از چنگم
اشکم دوباره می‌چکد بر تار
باید بدانی بی تو دلتنگم
زنگ سقوط دانه ی اشکم
دانی شود ناقوس بی برگم؟؟؟
آیا به گوشت می رسد هر دم
پروانه ای بی حال و بی رنگم؟؟؟

 

 

 

نظرها 15 
  1. معین حجت

    مهر 17, 1402

    درود بانو آجورلو …👏🌺

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 17, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    فقط در بیت هفتم قافیه رعایت نشده🍃

  3. طارق خراسانی

    مهر 17, 1402

    سلام دختر شاعرم‌

    بسیار زیباست
    مصرع دوم‌بیت هفتم را می توان چنین سرود

    دانی شود ناقوس بی زنگم؟

    در پناه خدا 🍃👏👏👏👏👏🍃

    • پروانه آجورلو

      مهر 17, 1402

      سلام بابا طارق عزیز
      لحظه اول بی زنگ جوشید
      بعد حس کردم ناقوس بی برگ (نیستی) را تداعی میکند و معنای عمیق تری دارد ، نمیدانم چرا در این مواقع معنا را فدای قافیه نمیکنم🤦🏻‍♀️😃
      انگار باید از این عادت دست بردارم
      ممنونم که همیشه پدرانه برایم می‌نویسید🌹🌹🌹

  4. ماه بانوی سرزمینم
    شاعر شیرین سخن
    زیبا بود و ظریف
    حس خوبی در دلم نقش بست
    لذت بردم
    سپاس

  5. برهان جاوید

    مهر 17, 1402

    من با نگاهت غرق آرامش
    در هر نبودت تاری از چنگم
    اشکم دوباره می‌چکد بر تار
    باید بدانی بی تو دلتنگم
    درود
    زیباست و پر احساس

    در مورد قافیه بیت هفت با اساتید موافقم له نظر حقیر هم بهتر است تغییر کند
    🌺🌺🌺👏

    • پروانه آجورلو

      مهر 17, 1402

      درود جناب جاوید
      چشم
      مصرع دوم را حتما کامل عوض میکنم

      سپاسگزارم از همراهی شما🌺

  6. مهرداد مانا

    مهر 20, 1402

    سلام پروانه خانم
    والا شما زن ها همیشه در جنگید . الان من جدیدا تصمیم گرفتم برای در امان ماندن از ضربات دمپایی و کفگیر ، سفارش گنبد آهنین بدم 🤕🤕

  7. درود بر شما🌺🌺🌺

  8. فاضله هاشمی

    مهر 21, 1402

    بی برگ
    درختان
    مرگ پاییزند
    ساقه ها جوانه انگیزند
    «تقدیم به بانو پروانه آجورلو»

    • پروانه آجورلو

      مهر 22, 1402

      سلام فاضله جان
      سپاسگزارم مهربانم🌺🌺🌺😘

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا