🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعد تو هرچه غزل بود اناری کردیم

(ثبت: 1147) فروردین 17, 1395 
بعد تو هرچه غزل بود اناری کردیم

نیستی ؛ جای تو را    آینــــه کاری کردیم 
گوش بر نغمـــــه جانسوز قناری کردیم

نیستی ما نفس آینـــــــــه را حس کردیم 
بعد تو هرچه غــــــــزل بود اناری کردیم

 

نیستی درد ســــــــــــــــراغ همه آمد اما 
ما فقط روبرویش باده گســــــاری کردیم

 

خوش بحال تو که رفتی و غـــــزل ها دیدند
من و غم ثانیه را لحظــــــــه شماری کردیم

 

گرچه آرامش این باغ به چشمـــــــان تو بود 
ما فقط بعد شمــــا  مرثیـــــــه جاری کردیم 
جابر ترمک