🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض

(ثبت: 253382) آذر 4, 1401 

 

ای اشک بریز که بغضی خالی بکنیم
امشب من و تو دوباره حالی بکنیم

مانده رَد پای نازنینش همه جا
با هم نِگَهی به طَرح قالی بکنیم

حافظ بگشاییم و بخوانیم غزلی
نیّت به وصال او به فالی بکنیم

ای اشک تو همدم شب و روز منی
سخت است اگر ز هم سئوالی بکنیم

من بغض غم فراق یاری دارم
ای اشک بریز که بغضی خالی بکنیم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
دی ماه 97

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آذر 4, 1401

    درود بر شما جناب شبگرد بزرگوار

    مانده رَد پای نازنینش همه جا
    با هم نِگَهی به طَرح قالی بکنیم

    مفهوم شعر را دوست داشتم ولی راستش درست نتوانستم با وزن آن کنار بیایم، انگار خیلی نرم نیست. به هر روی سپاسگزارم از شما که همیشه دستی پر از شعرهای عاشقانه دارید

    پایدار باشید🌺🌸🌺🌸

    • ماه بانوی سرزمینم
      با سپاس فراوان از بذل محبت شما
      متاسفانه در وزن بسیار ضعیف هستم و دست نوشته هایم خالی از اشکال نیست
      چشم امید به راهنمایی دوستان دارم
      سپاس از لطف شما
      سپاس از دقت نظر شما

  2. طارق خراسانی

    آذر 4, 1401

    من بغض غم فراق یاری دارم
    ای اشک بریز که بغضی خالی بکنیم

    سلام و بس درود

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

    • سلام و درود
      مثل همیشه مرا شرمنده ی محبت های خود می کنید
      لایق این همه محبت نیستم
      دست شما را می بوسم
      سپاس

  3. فریبا نوری

    آذر 4, 1401

    درود جناب شبگرد گرانقدر
    عاشقانه ی خالصانه، صادقانه و صمیمانه ای است
    دلتان بی غم و چشمتان بی اشکِ عشق مباد که پالایش جان ها در آن است
    🌷🍃🌷🍃🌷

    • ادیب فرزانه
      ماه بانوی سرزمینم
      خدا را شاکرم که دست نوشته ام مورد پسند طبع ظریف پسندتان قرار گرفته
      سایه ی مهرتان بی زوال

  4. جناب شرعی ارجمند
    زیبا سروده اید
    درود بر شما
    🌹🌹🌹🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا