🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهاریه

(ثبت: 250419) شهریور 4, 1401 
بهاریه

 

نو بهار است ، شده زنده دگر باره زمین
دل عاشق شده با خاطره ی یار قَرین

بشکفته همه جا غنچه ی گل رنگارنگ
چو شقایق که شده بر چمن سبز نگین

خوش خبر باد صبا آمده از سمت سبا
بگشا پنجره های طرف شاه نشین

نغمه خوان گشته هَزار بر سر هر شاخه ی گل
به گلستان بیا ، جلوه ی دلدار ببین

شبنم صبح چو بر گونه گل می لغزد
گویی از شرم و حیا باز عرق کرده جبین

طلعت بخت تو شبگرد چنین گشته نکو
که به دیدار تو آمد سحر سعدالدین

ای پرستو که گذر کردی از این باغ بگو
باغبان مژده بده باز رسید فروردین

پی نوشت :
در ایام نوروز فرصتی دست داد تا با سحر سعد الدین دوست و هم بازی دوران کودکی ام دیداری تازه کنم .
که بسیار موجب شادی و نشاط بنده شد .
محمد رضا شرعی
شبگرد
فروردین 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 4, 1401

    درود بر شما
    بهار را با شعر زیبایتان به خانه ها آوردید
    در پناه خداشادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا