🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار 96 پیشاپیش مبارک

(ثبت: 3636) اسفند 24, 1395 
بهار 96 پیشاپیش مبارک

هوالمحبوب 

برای شرکت در فراخوان بهاریه

یک رباعی:

باران و بهار و جلوه‌ای از کاشی

لبخند بزن میان این نقاشی 

پروانه و بلبل شدنت آسان است

وقتی به زبان گل مسلط باشی

سه سه‌گانی :

1

برای تازه‌تر شدن، 

جهان پر از بهانه هست؛

بهار، یک نشانه است.

2

تا درخت آواز می‌خواند،

با صدای بلبل و قُمری،

می‌توان لبخند زد عمری.

3

پرستو و کلاغ در نگاه باغ

کنارشان خدا به نغمه خوانی است؛

رسالت بهار، مهربانی است.

از مجموعه سه‌گانی کی آفتابی می‌شوی باران؟

سال نو پیشاپیش بر شما همراهان نازنین و ادیب مبارک 🙂