🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به پایان برسد این اندوه

(ثبت: 230161) مرداد 15, 1399 
به پایان برسد این اندوه

 

چشم دارم دلِ من اشرفِ آدم ببرد
جان که دیری ست به کف کرده فراهم، ببرد

مادرم گفت به پایان برسد این اندوه
یکنفر مانده بیاید غم عالم ببرد

14 مرداد 1399

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 15, 1399

    با سلام و درود خدمت شما
    تقدیم به شما
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    ای که یک گوشه نگاهت غم عالم ببرد.
    حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.

    «عماد خراسانی»
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 15, 1399

      سلام

      خدایش بیامرزاد عماد را، از شاعران خوب خراسان بود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا
      🌿🙏❤️🙏🌿

  2. امیر جلالی

    مرداد 15, 1399

    مادر … همیشه راست می گوید … همیشه
    اثری که خواندم با آنکه کوتاه بود اما عمقی داشت که می توانست آدمی را تا بی نهایت در خود فرو برد . اندیشه خواننده را بخود مشغول می کرد و این امتیاز، از خصوصیات آثار برجسته و خاص است.
    بهره بردم نیز…
    درود بر شما

    • طارق خراسانی

      مرداد 15, 1399

      سلام امیر عزیزم

      جان مادر بزرگوارت شاد
      براستی هر چه مادر می گوید راست است

      سپاس از نقد زیبایت

      در پناه خدا 🌿❤️❤️❤️🌿

  3. اسماعیل علیخانی

    مرداد 15, 1399

    سلام و احسنت و ان شاءالله 🌺🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      مرداد 15, 1399

      سلام دوست گرانقدرم

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  4. علی معصومی

    مرداد 15, 1399

    درود و ارادت
    حضرت استاد
    ◇◇◇
    می آید
    او
    که جهانی دگر شود….🌿🌺

    • طارق خراسانی

      مرداد 15, 1399

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  5. اندوه باز همچنان ماندگار است .وباید بماند

    • طارق خراسانی

      مرداد 16, 1399

      سلام

      سپاس از حضور درویش عزیزم

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  6. بهروز پژواک

    مرداد 16, 1399

    درودها استاد بسیار زیبا و به وجد آورنده

    • طارق خراسانی

      مرداد 16, 1399

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضور آن گرامی

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا